عنوان خبر :  دکتر شتایی در تجمع حمایت از خیزش‌های دانشجویی دانشگاه‌های جهان در حمایت از مردم فلسطین؛ مقاومت و پایداری بهترین شیوه در پیروزی جبهه حق علیه باطل است


تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در حمایت از خیزش‌های ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های سراسر دنیا، امروز، یکشنبه، نهم اردیبهشت‌ماه در مقابل مسجدالنبی (ص) دانشگاه برگزار شد.

 رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این تجمع با بیان ظلم‌های ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی به نمایندگی از نظام استکبار جهانی در قبال مردم مظلوم فلسطین گفت: پیروزی حق بر باطل وعده خداوند است و قطعا محقق خواهد شد.

 دکتر شتایی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر توسط نیروهای غیور حماس گفت: رژیم جعلی صهیونیستی در مقابل این عملیات به جای مقابله با محور مقاومت و نیروهای حماس، در اقدامی مذبوحانه غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان و همچنین بیمارستان‌ها را مورد هجمه و حمله قرار داد.

 وی مقاومت و پایداری را بهترین شیوه در پیروزی جبهه حق علیه باطل دانست و بیان داشت: حمله‌‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در برابر غیرنظامیان در دنیا سابقه نداشته و متأسفانه تمام جوامع حقوق بشری به دلیل حمایت‌های رسانه‌ای در مقابل این حملات سکوت کردند و نگذاشتند صدای مظلومیت مردم فلسطین به گوش دنیا برسد.

 رئیس دانشگاه با تأکید بر اینکه هنوز وجدان‌های بیدار بسیاری در سراسر جهان وجود دارد که می‌توانند صدای رسانه‌ای مردم مظلوم فلسطین باشند گفت: خیزش‌ها و اعتراضات دانشجویی در سراسر دنیا و نحوه مقابله و برخورد پلیس با آنان، دوگانگی آزادی بیان در کشورهای مدعی در این زمینه را نشان داد.

 دکتر شتایی افزود: امروزه در دنیا، ادعای آزادی بیان ابزاری برای کشورهای استکباری برای استانداردهای دوگانه‌ای است که خود تعریف کرده‌اند.

 وی در پایان با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: این پاسخ کوبنده هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و این خودباوری را در ملت غیور ایران به وجود آورد که می‌توانیم در مقابل هر ظلمی مقتدرانه ایستادگی کنیم.

گفتنی است: سخنرانی دکتر یحیی مقصودلو، رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان گلستان، قرائت بیانیه حمایت از خیزش‌های دانشجویی دانشگاه‌های دنیا توسط دانشجویان دانشگاه به زبان‌های فارسی و انگلیسی و به آتش کشیدن پرچم‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 تاریخ ارسال خبر :   09 اردیبهشت 1403 - 23:22    |     تعداد بازدید :   256
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   17568
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان- تجمع دانشجویی- خیزش‌های دانشجویی- حمایت از فلسطین
نظر شما

حاصل عبارت  17 + 4 :